Filujących zza meblościanki:
Liczba użytkowników online w ciągu ostatnich 60 min.

Wielka T3ksturowa Liga Treningu Wyobraźni

TreningWyobrazni 3 lata temu
Wielka T3ksturowa Liga Treningu Wyobraźni

T3ksturowiczu!

Ty, który bierzesz udział w TW, ale nigdy nie udało Ci się wcisnąć na podium.

Ty, który zostałeś szczęśliwym i dumnym zwycięzcą TW, ale Twoja ambicja żąda więcej. Więcej, więcej i więcej!

Ty, który nigdy nie odważyłeś się przyłączyć do zabawy, bo... WTF?! Właśnie teraz jest dobry moment, żeby to zmienić!

Ty, który losujesz zestawy, ale ich nie piszesz (tak – Ty), bo przecież niczym to nie grozi.

Każdy z Was i jeszcze Ty i Ty, i tamten – z każdej strony meblościanki, przypominamy, że pozostało jeszcze trzy edycje...

Wielkiej T3ksturowej Ligi TW – Sezon Pierwszy!

O co chodzi w Lidze? Przez 12 kolejnych edycji uczestnicy TW są punktowani — za zgłoszenie się do zabawy, napisanie tekstu w terminie, zajęcie miejsca na podium, a także — UWAGA – poprzez głosowanie publiczności! Przez 12 dwutygodniowych edycji gromadzimy punkty, tabele z punktami są na bieżąco aktualizowane, w każdej edycji, oczywiście, niezmiennie Zespół TW nagradza najlepsze teksty. Na koniec PIERWSZEGO SEZONU TW zostanie wyłoniona trójka medalistów. Cała trójka, w tym WIELKI MISTRZ TW, poza uznaniem i splendorem może liczyć na nagrody dodatkowe :)

Punktacja przyznawana po każdej edycji wygląda następująco:

1 pkt – za zgłoszenie się do zabawy

2 pkt – za napisanie tekstu (w terminie!) + 1 pkt jeśli zestaw zawierał efekt

-1 pkt – punkt minusowy, jeśli uczestnik nie napisze tekstu lub nie wyrobi się w terminie lub (!) jeśli jego tekst zostanie napisany w sposób prowokacyjny i nie będzie dla Zespołu TW przedstawiał żadnej wartości literackiej

3 pkt – od Zespołu TW za zajęcie drugiego miejsca w danej edycji

5 pkt – od Zespołu TW za zajęcie pierwszego miejsca w danej edycji

oraz głosowanie publiczności w systemie 3-2-1 wedle uznania (trzy osoby z największą liczbą punktów otrzymają odpowiednio 3 pkt, 2 pkt oraz 1 pkt do punktacji ogólnej)

I tak co edycję :)

Losujemy postać i zdarzenie, tworząc z nich pulę, jednak dodatkowo na obdarowywaniu w niedzielę Trening losuje dla każdego efekt. Za napisanie zestawu z efektem zostaje przyznany dodatkowy punkt.

Wszelkie pytania – zwłaszcza nowych osób – tu w komentarzach lub w wątku TW (http://t3kstura.eu/Forum/nowy_w.php?id_watku=99) odpowiemy na każde :)

Zapraszamy :)

Ostatnie artykuły