Dyptyk bez skrzydła już nie dyptyk Pęknięte niebo i dwie tęcze

polowanie na ptaszka


polowanie

Opis


Liczba ocen: 0
50%
0%
25%
50%
75%
100%
© Copyright - wszystkie prawa zastrzeżone.
Autor: ~Pasja
Dodano: 2020-07-11 07:42:16
Kategoria: fotografia

Liczba wejść: 3

Komentarze.
*Canulas 28 d.
Haha, pięknie przyłapany na oglądaniu kociografii. A moze to program kocio-kulinarny
Odpowiedz
~Pasja 28 d.
Canulas Haha, ptaszek duszony w śmietanie.
Odpowiedz
~JamCi 28 d.
Hahahhaha jeden z naszych dawnych kotełów przychodził do domu, domagał się włączenia telewizora i awanturował sie jak nie było programu przyrodniczego :-)
Na przyrodnicze polował. Widzę, że to wcale nie takie wyjątkowe jak myślałam.
Odpowiedz
~Pasja 28 d.
JamCi ona uwielbia takie programy
Odpowiedz
!sensol 28 d.
nie przeszkadzać! oglądam! rozejść się!
Odpowiedz
~Pasja 28 d.
sensol oj pewnie tak by powiedziała, gdyby mówić umiała
Odpowiedz
!sensol 28 d.
jest piękna. te oczy zielone
Odpowiedz
~Pasja 27 d.
sensol gdybyś widział jej oczy jak jest zła? Prawdziwa kobieta
Odpowiedz
~Adelajda 28 d.
O nie! Tylko nie rudzik
Odpowiedz
~Pasja 28 d.
Adelajda nie poluje, bo zamknięta w domu i nie wychodzi na zewnątrz. Tylko na ekranie udaje.
Odpowiedz
~oko 28 d.
tyle głaskania, aż dziw, że miewasz czas na inne historie. mamy dzieciom włączają bajki, żeby mieć chwilę oddechu. czytam, że Ty kotu włączasz filmiki. jeszcze trochę i kot skolonizuje świat wirtualny i będzie sam obsługiwał sprzęt. z myszką pewnie sobie poradzi znakomicie...
Odpowiedz
~Pasja 27 d.
oko wiat zwariował hahaha ale wiele osób puszcza filmy swoim pupilom. A z mychą pewnie by sobie poradziła. Pozdrawiam
Odpowiedz
~magdahm 28 d.
przecudny kocurek, a jego długa sierść sprawia wrażenie jakby połowa foty, ta z sierścią była poruszona-zawirowana w kontrze do nieruchomego (co jeszcze bardziej dziwne) ptaka
Odpowiedz
~Pasja 27 d.
magdahm Dzięluję, a Margo ma długą sierść, jest jakimś mieszańcem. Uratowana z wnyków kolczastego drutu. Pozdrawiam niedzielnie
Odpowiedz
~magdahm 27 d.
Pasja
kot jest przecudnej urody i miał wyjątkowe szczęście jak widać. Pewnie wybraniec Bogów!
Odpowiedz
~magdahm 27 d.
magdahm
wybranka
Odpowiedz
~jagodolas 27 d.
Następny kot który może zdobyć t3ksturowy tron. Wygląda na dobrego informatyka
Odpowiedz
~Pasja 27 d.
jagodolas No nie wiem czy wykurzy kocury. Chociaż zadziorna jest. Pozdrawiam
Odpowiedz
*Ritha 23 d.
paparazzi atakują, taki trochę Garfield
Odpowiedz
~Pasja 20 d.
Ritha no, zaskoczona bardzo
Odpowiedz

Strona Główna  ·  Forum  ·  Pomoc  ·  Kontakt  ·  Regulamin