Filujących zza meblościanki:
Liczba użytkowników online w ciągu ostatnich 60 min.

Już jutro Wiosna!

"Skowyt wilka" już w Empiku!!! Premiera książki Manty

Ritha 2021-09-30 08:53:55
"Skowyt wilka" już w Empiku!!! Premiera książki Manty

Kolejna gorąca premiera tego roku!

Wczoraj swoją premierę miał "Skowyt wilka" – thriller spod pióra użytkowniczki t3kstury – Manty!

Więcej o książce na fanpage Autorki:

https://www.facebook.com/aleksandramantorska

Jak Autorka pisze na swojej stronie:

_______

Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie, recenzje i pierwsze wrażenia!

👉 "Skowyt wilka" dostępny jest tutaj: https://bit.ly/skowyt_wilka

Tym, którzy jeszcze nie zamówili książki niżej zostawiam opis wydawcy Wydawnictwo Kobiece 🙂

Miłego dnia! ❤️

🐺🐺🐺

Anna kompletnie nie potrafi dopasować się do warszawskiego tempa życia. Kiedy otrzymuje propozycję pracy jako technolog żywności w zakładzie mięsnym Smolny w Grabkowicach, początkowo nie jest przekonana. Zwycięża jednak potrzeba zmian i złapania oddechu od dużego miasta. Anna decyduje się na przeprowadzkę na południe Polski.

Szef zakładu, Andrzej Smolny, to człowiek, który buduje wokół siebie niepokojącą aurę tajemniczości. Jednocześnie robi na Annie duże wrażenie. Na miejscu udostępnia jej do zamieszkania domek na skraju lasu. Sielski klimat malowniczej okolicy coraz częściej zakłóca wycie wilków, które zaczynają zbliżać się do domostw.

Z czasem Anna zauważa dziwne zachowanie współpracowników. Podświadomie czuje, że jest coraz bliżej odkrycia czegoś przerażającego, co ma nierozerwalny związek z zakładem Smolnego.

_______

Gratulujemy!

Ostatnie newsy