Filujących zza meblościanki:
Liczba użytkowników online w ciągu ostatnich 60 min.
1. Zamknij gębę2. Zliż3. Niczego już nie ma4. Oczyszczenie5. Ściągnij różowe okulary6. TW 18 (chyba)

5 / 6

Oczyszczenie
<
TW 18 (chyba)
>
Praca Wyróżniona

Ściągnij różowe okulary

Smutek, było w nim coś, czego nie umiałam ocenić, niewidzialna linia.

Twoje listy leżą gdzieś w kącie, nieme słowa zalała woda tusz się rozmazał, zupełnie jak nasza miłość. Słowa zlały się w całość, symbol przepadł.

Mieszkanie pachnie starym jedzeniem i piwem. Butelki rozbijają się o podłogę, nie mam chęci ich posprzątać. Wkurzam się, gdy nastąpię bosa stopą na szkło. Krzyczę i wyzywam wszystko dookoła.

Otworzyłam oczy, nastał poranek zupełnie inny niż poprzednie. Wstałam z łóżka pełna energii, wyzbyłam się smutki i żalu. Odetchnęłam najpiękniejszym zapachem na świecie. Wyszłam na balkon, świat płonął, naprawdę płonął.

Rozłożyłam ręce na boki, rozciągając się jak kotka po długim śnie, oparłam łokcie na barierkach dłońmi podtrzymując głowę. Kobieta krzyczała z przerażenia, jej głowa płonęła żywym ogniem. Uśmiechnęłam się do siebie, cóż za piękny widok. Mężczyźni niszczyli kolejne zaparkowane auto, z nieba spadały wielkie ogniste kule. Zapach spalenizny i śmierci radował moje płuca. Powiedzenie, "Raj na ziemi", nabrał całkowicie innego znaczenia. Ściągnęłam swoje pieprzone różowe okulary, i zakochałam się w rajskiej ziemi.

Pobiegłam po lody, usiadłam na stole, na balkonie po turecku.

Cóż za przepiękny świat. Zajadałam lody, podziwiając otoczenie.

Orchid.Solma

Liczba ocen: 0
50%
0%
25%
50%
75%
100%
© Copyright - wszystkie prawa zastrzeżone.
Autor: ~OrchidSolma
Dodano: 2019-12-22 19:58:38
Kategoria: inne
Liczba wejść:

    Komentarzy: 17

  • *Canulas
    4 lata temu
    Nie wiem na ile znasz mój gust, ale jeśli na 50%, to wiesz, co myślę.
    Nie wiuem jak technicznie. Są jakieś błedy interpunkcyjne na pewno, ale jeśli idzie o bliskość, o koszulę przylegającą do ciała, to Twój najbliższy mnie tekst. Najsilniej współodczuwany. 
    Odtąd: "Wyszłam na balkon, świat płonął, naprawdę płonął. " - aż do końca. Aż po ostatnią kropkę, jestem, bbbardzo, bardzo, bardzo na tak. 
    Już chuj w to, że się przeciągła, że równanie w dół budzi z marazmu i oblewa rumieńcem radości lico poczwarki, chcącej postapokaliptycznego równania w dół. Jeśli miałbym kibicować psu ogrodnika, byłby to Twój pies. Wabiłby się śmierć. Szczekałby pożogą. 
    Odszczelnia mi łeb ten tekst. Takie lubię. Takie chcę czytać.
    Rozkurwione. Amen.
  • ~OrchidSolma
    4 lata temu
    Yyyy OMG. Chyba się nie spodziewałam takiego obrotu sprawy. Sądziłam, że znów przesadzone... 
    Czuję się doceniona, yyy chyba, Dziękuję Can. 
  • *Canulas
    4 lata temu
    To kwestia zbieżności w odczuwaniu. Moja tarcza gustu ostrzelana i tyle
  • +fanthomas
    4 lata temu
    Bzzz... No całkiem,całkiem 
  • ~OrchidSolma
    4 lata temu
    Myślałam,że czytałeś... 
  • +fanthomas
    4 lata temu
    Nie no oczywiście mówiłem o twoim awatarze 🙂
  • ~entropia
    4 lata temu
    Skojarzyło się mi z płnocnym światem Jokera. "Fajna" wizja płonącego bólu
  • ~OrchidSolma
    4 lata temu
    Dziękuję za kom 
    
  • *Ritha
    3 lata temu
    Jezus, umknął mi ten tekst jakoś, a tu taka perełka. Taki rosnący w siłę w całej swej bezsilności przejaw buntu. Mentalny ogień. Uwielbiam. Bardzo inspirujący.
  • *Ritha
    3 lata temu
    Wywal tylko kropkę z tytułu.
  • ~OrchidSolma
    3 lata temu
    Ritha Łooo milusio  Dziękuję za wspaniałości 
  • ~Halmar
    3 lata temu
    Tak jest najprościej: uciekać w mrok z lodami i popcornem. Lodami i popcornem. Lodami i popcornem...
  • ~OrchidSolma
    3 lata temu
    Halmar W sumie nie chodziło o ucieczkę, a zobaczeniem świata takim jaki jest 
  • ~dentystasadysta
    3 lata temu
    some man just want to watch the world burn
  • ~OrchidSolma
    3 lata temu
    dentystasadysta Przyłapana 
  • ~JamCi
    3 lata temu
    O kurczę, dobre. 
  • ~OrchidSolma
    3 lata temu
    JamCi Dziękuję 
Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.